Microsoft Türkiye, “Microsoft Dynamics 365, Pazarlama & Satış, Copilot ile Etkin Müşteri Yönetimi” etkinliğinde pazarlama odaklı iş uygulamalarını tanıttı

Microsoft Türkiye, Microsoft Türkiye ofisinde düzenlediği “Microsoft Dynamics 365, Pazarlama & Satış, Copilot ile Etkin Müşteri Yönetimi” etkinliğinde pazarlama odaklı iş uygulamalarını müşterilerine tanıttı. Etkinlikte ağırlıkla pazarlama, satış ve servis alanlarında bilgiyi kişiselleştirmenin öneminden; Dynamics 365, Power Platform ve Copilot gibi Microsoft iş uygulamalarının performans artırıcı etkilerinden, pazarlama otomasyonundan ve modern dijital pazarlama anlayışının Microsoft’un müşteri etkileşimini nasıl dönüştürdüğünden bahsedildi. 

Microsoft Türkiye İşletme Satışlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hülya Güven ile Microsoft Güney Doğu Avrupa İş Uygulamalarından Sorumlu Satış Lideri Ayşegül Dedeoğlu’nun Pazarın Zorlukları & Fırsatları” başlıklı açılış konuşmasıyla başlayan Microsoft Dynamics 365, Pazarlama & Satış, Copilot ile Etkin Müşteri Yönetimi” etkinliği, Microsoft Güney Doğu Avrupa İş Uygulamaları Yöneticisi Sema Armağan’ın “Microsoft’un Modern Dijital Pazarlama Yoluyla Müşteri Etkileşimi Dönüşümü” başlıklı sunumuyla devam etti. 

Etkinlik kapsamında Microsoft Güney Doğu Avrupa İş Uygulamaları Teknik Uzmanı Kıvanç Akdeniz de “Dynamics 365 Copilot Demo ve Ürün Yeterlilikleri” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Etkinlik soru cevap seansının ardından sona erdi. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir