Kırşehir’de Engelliler Haftası dolayısıyla Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü öncülüğünde, çeşitli engelli derneklerinin katılımıyla sessiz bir yürüyüş gerçekleştirildi. 12 Mayıs 2026 tarihinde Askerlik Şubesi Kavşağı’nda başlayan etkinliğe Vali Yardımcısı Alper Balcı, farklı kamu kuruluşlarından temsilciler, sivil toplum kuruluşları, engelli bireyler ve aileleri katıldı. Katılımcılar, taşıdıkları pankartlarla Cacabey Meydanı’na kadar yürüyerek toplumsal farkındalığın artmasına katkı sağladı. Meydanda devam eden etkinlikte Bozkırın Abdalları Derneği, davul ve zurna gösterisi ile atmosferi renklendirdi. Beyaz Ay Derneği, Kırşehir Kent Konseyi ve Görme Engelliler Derneği üyeleri de etkinliğe destek vererek katıldılar. Beyazay Şube Başkanı Adnan Göçmen, konuşmasında engelli bireylerin ve ailelerinin toplumsal yaşamda daha fazla dikkate alınması gerektiğini vurguladı. Etkinlik, katılımcıların müzik eşliğinde keyifli anlar yaşamasıyla sona erdi.
Related Posts
Sağanak Yağış Alt Geçidi Suya Gömünce TIR Şoförü Mahsur Kaldı
- Ahmet Şahin
- 4 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
3,5 Dönüm Araziden Avrupa’ya İhracat: Mini Kabağın Kilosu 50 TL’ye Düştü
- Ahmet Şahin
- 24 Nisan 2026
- 2 min read
- 0
Küresel Güvenlik Tehdidi: Nükleer Testlerin Yeniden Başlama Riski
- Ahmet Şahin
- 2 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0